مشکلات زوجین برای پیدا کردن سفره عقد مناسب در دفاتر ازدواج و طلاق

مشکلات زوجین برای پیدا کردن سفره عقد مناسب در دفاتر ازدواج و طلاق

این روز ها به دلیل کرونا و محدودیت هایی که ایجاد شده زوجین برای پیدا کردن سفره عقد مناسب در دفتر ازدواج و طلاق دچار مشکل شده اند و نمی توانند سفره عقد دلخواه خودرا پیدا کنند . با جستجو در وبسایت دفتر یاب میتوانید همه سفره عقد ها را به صورت رایگان باهم مقایسه کنید و سفره عقدی که باب میل و سلیقه شما است انتخاب کنید.

باید ها و نباید های انتخاب سفره عقد مناسب :

شاید تصور کنید که در این شرایط پیدا کردن محضری که با تمام معیار های شما سازگار است کار ساده ای باشد اما اینگونه نیست لازم است که مدت زیادی وقت بگذارید و تحقیق کافی برای انتخاب بهترین محضر و بهترین سفره عقد داشته باشید .بعضی از عروس و داماد ها دوستدارند که عقد ساده داشته باشند و بعضی دیگر دوستدارند با پذیرایی و شام جشن عقد خود را اجرا کنند . بعضی از عروس خانم ها به دنبال سفره عقد مجلل و شیک برای جشن خود هستند و بعضی دیگر به دنبا سفره عقد ساده و سنتی . بیشتر عروس خانم ها دوستدارند که از گل طبیعی در سفره عقد خود استفاده کنند ولی دفتر خانه های ازدواج و طلاق به دلیل این که گل طبیعی زود از بین میرود و هزینه زیادی دارد از گل مصنوعی برای تزئین سفره عقد استفاده میکنند . برخی از زوجین علاقه دارند که جشن عقد خود را در فضای باز و روف گاردن برگزار کنند ولی همه دفتر خانه های ازدواج و طلاق این امکان را ندارند . همه این مشکلات بر سر راه زوجین برای انتخابسفره عقد مناسب وجود دارد که با یک کلیک رایگان در وبسایت دفتر یاب میتوانید همه این مشکلات را حل کنید.
گل ارایی و دکوراسیون سفره عقد :
همان طور که در بالا گفته شد بیشتر خانم ها علاقه دارند که گل طبیعی در سفره عقد خود قراردهند ولی همه دفتر خانه ها بهدلیل هزینه زیاد گل طبیعی و ماندگاری کم ان این امکان را ندارند پس هنگام بازدید از دفاتر ازدواج و طلاق چه حضوری و چه جستجو در وبسایت دفتر یاب به این نکته توجه داشته باشید . استفاده از تم رنگ روشن در سفره عقد انتژی مثبتی را القا میکند که بهتر است به ان توجه داشته باشید. جایگاه عروس و داماد باید به بهترین نحو دیزاین شده باشد تا در هنگام عکس و فیلمبرداری صحنه زیبایی به یاد گار بماند . نحوه چیدمان سفره عقد بسیار مهم است که با عکس هایی که در وبسایت دفتریاب بارگزاری شده میتوانید بهترین چیدمان را مطابق با سلیقه خود و مقایسه سفره عقد دفتر خانه های ازدواج و طلاق انتخاب کنید .
بسیاری از عروس و داماد ها علاقه دارند با صرف هزینه بیشتر سفرعقد خود را در روف گاردن و فضای بازبچینند که این امکام در هیچ از سالن های عقد نمیبینید پس با یک کلیک رایگان در وبسایت دفتر یاب دفتر خانه های ازدواج و طلاق که از این امکان برخوردار است را بشناسید.

چه چیز هایی در سفره عقد چیده میشود ؟

سفره عقد، سفره ای است که ایرانیان از قدیم جلوی عروس و داماد پهن می کردند تا خطبه عقد آنها بر سر این سفره جاری شود. بر روی این سفره مواد خوراکی و تزئینی زیادی چیده می شود که بنا به باورهای قدیمی هر کدام از آنها دارای مفهوم و معنی خاصی می باشند‌. از مهمترین چیزهایی که ایرانیان معتقد هستند و هیچ وقت گذاشتن آن در سر سفره عقد را فراموش نمی کنند، قرآن است. مردم مسلمان ایران معتقد هستند که زندگی مشترکی که با قرآن شروع گردد معمولا عاقبت به خیری و خوشبختی را به دنبال خواهد داشت. علاوه بر قرآن چیزهای دیگری نیز از قبیل آینه و شمعدان، نبات، میوه و شیرینی و چیزهای دیگر بر روی سفره عقد چیده می شود. چیدن سفره عقد از سنت های دیرینه ایرانی است و در جاهای دیگر دنیا مرسوم نیست.
همانطور که گفتیم بر روی سفره عقد معمولا چیزهایی همچون نبات، عسل، تخم مرغ، فندق، گردو، بادام، قرآن، آینه و شمعدان، جانماز، نان و سبزی چیده می شود که هر کدام بیانگر مفهومی هستند. برای مثال نان نماد رزق و روزی و تخم مرغ نماد باروری و زایش می باشد. عسل نماد شیرینی، سکه نماد افزایش رزق و روزی، گل نماد طراوت و شادابی، آینه نماد پاکی و شمعدان نماد روشنایی و نور است. امروزه  پیدا کردن سفره عقدکه بسیار مفصل تر و با تزیینات به روز و مدرن چیدهکار سختی نیست اما چیزهایی که در آن گذاشته می شود مانند سابق است و تغییری نکرده است. چیدن سفره عقد امروزه با طراحی و دیزاین شیک و مدرن افرادی به نام دیزاینر در قبال دریافت هزینه، نیز انجام می دهد. دیزاینرها افرادی هستند که علم طراحی و دیزاین را یاد گرفته اند و می توانند سفره عقد را بر اساس سلیقه و خواست عروس و داماد طراحی و تزیین کنند.
اجزای سفره عقد مدرن :
گل های زینتی و شمع از دیگر اجزایی هستند که می توان با آن ها سفره عقد را زیباتر کرد. ظروف کریستال و کله قندهای تزیین شده که روی آن ها روبان های شیکی وجود دارد از دیگر ویژگی های سفره عقد سبک مدرن می باشد. بنابراین در این نوع از سفره عقد جدید هیچ گونه کمبودی وجود ندارد. اجزای سفره عقد مدرن نیز مثل همان اجزای به کار برده در سفره عقدهای قدیمی هستند با این تفاوت که طریقه استفاده از این اجزا فرق کرده است. در سفره عقدهایی که به شیوه مدرن چیده می شوند یک قرآن با قالب شیک و آینه شمعدان های زیبا و شیک وجود دارد. نقل، سکه و تخم مرغ از اجزایی هستند که در سفره های عقد مدرن به عنوان نماد ادامه نسل به کار می روند. گل های سرخ که دارای تزیینی خاص باشند و ظرپف زیبای شیشه ای و کریستال از دیگر اجزای به کار رفته در این نوع سفره عقد هستند.
سخن اخر :
با جستجو در وبسایت دفتر یاب میتوانید بهترین سفره عقد خود را باتوجه به معیار ها و سلیقه خود انتخاب کنید و دیگر زمان خود را برای حضور از دفتر ازدواج و طلاق برای بازدید سفره عقد از دست ندهید و به طور رایگان تمام عکس های سفره عقد دفاتر ازدواج و طلاق را باهم مقایسه و انتخاب کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین ها